Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využívání emocí v marketingových aktivitách DMO
Lankaš, Filip
Lankaš. F. Využívání emocí v marketingových aktivitách DMO. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení využívání emocí v marketingových aktivitách DMO. Analytická část je tvořena z popisu situace na trhu a zhodnocení marketingových plánů DMO pro rok 2023. V případě vyhodnocení současného stavu bylo uskutečněno dotazníkové šetření DMO České republiky. Výsledky tohoto šetření byly využity v doporučení pro DMO, které slouží ke zlepšení využívání emocí v marketingových aktivitách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.